növekedni szándékozó kkv-knak

Értékesítési sprint

a kis- és közepes vállalatok értékesítési és marketing rendszerének fejlesztéséért

Mi az az értékesítési sprint?

AZ ÉRTÉKESÍTÉSI és MARKETING RENDSZER ÁTFOGÓ, TÖBBOLDALÚ

felmérése és értékelése

a cég piaci pozícionálásának értékelése

az értékesítési folyamatok, eszközök és képességek felmérése

az eladások adatainak elemzése, és az abban rejlő mintázatok feltárása

fejlesztése

a vezetőséggel együtt, egy fél- egynapos műhelyben az értékesítés és a marketing kívánatos stratégiájának lefektetése

a legfontosabb és legsürgősebb, egymásra épülő és egymással összefüggő fejlesztési lépések azonosítása egy akciótervben

Miért jött létre a szolgáltatás?

Az elmúlt 15 évben több száz kkv-val dolgoztunk együtt. Azt láttuk, hogy az értékesítés és marketing a legtöbb vállalatnál probléma, alapjaiban nincs kitalálva és felépítve. 

Emellett egy kisebb cég szűkös pénzügyi erőforrásokkal rendelkezik, és vezetői sokszor nagyon praktikus gondolkodásúak: összefüggő és megalapozott rendszert szeretnének, viszonylag rövid időn belül, amely világos helyzetképet, stratégiát, sőt konkrét akciótervet ad számukra arra vonatkozóan, hogy holnaptól mit kellene másképp csinálni. 

Az értékesítési sprint erre az igényre jött létre, felhasználva azokat a viszonylag friss kutatási eredményeket, összefüggéseket és módszertanokat, amit a témáról tudunk, és amely előre vihet egy céget is. 

Mikor keress minket?

Mikor keress minket?

Ha a teljes értékesítési és marketing rendszeredet hosszú távon szeretnéd megalapozni, felépíteni és fejleszteni

Ha szeretnéd megérteni, azt, hogy hogyan épülnek egymásra eladási rendszered kirakó darabkái 

Ha az adatoknak hiszel, és ha nyitott vagy az új digitális eszközök és lehetőségek használatára, az excel táblák helyett

Ha független diagnosztikára és fejlesztési tervre vágysz

És mikor ne?

Ha meggyőződésed, hogy az értékesítőiddel, az ő készségeikkel vagy kapcsolataikkal van csak a probléma 

Ha azt gondolod, hogy az értékesítésed egy-egy kiragadott elemét kell csak helyére tenni, és onnantól minden működni fog

Ha nem hiszel az adatoknak és a bennük rejlő üzeneteknek, és ha elzárkózol a technológiai újításoktól

Ha konkrét megoldás képviselőjét látnád bennünk

Mit nyersz az értékesítési sprinttel?

a jelenlegi értékesítési és marketing rendszer többszempontú átvilágítását

világosan fogod látni, hogy mit csináltok jól és mit kevésbé az értékesítésetekben

az értékesítési adatokból összefüggéseket ügyfélkörötökről, termékeitekről vagy egyéb meghatározó dimenziókról

értékesítési és a marketing stratégiát, a fókuszpontokat és akciótervet

tudni fogod, hogy melyek a stratégiai fókuszok az értékesítésben, és ezeket hogyan tudod befolyásolni

konkrét lépésekből álló fejlesztési akciótervet, prioritásokkal együtt

Hogy épül fel a szolgáltatás?

az értékesítés célja

Az értékesítési célok rögzítése

Egy vezetőkkel folytatott beszélgetés vagy műhelymunka során rögzítjük, hogy melyek a cég értékesítési céljai.

Felmérés kitöltése

Megküldjük a Formáció Sales Boost kérdőívet, amelyet ügyfelünk kitölt és visszaküld nekünk, az elmúlt évek értékesítési tételeivel együtt.

értékesítési rendszer

Adatelemzés

A megküldött adatokat elemezzük, az értékesítési számokkal együtt. Kimutatásokat készítünk, összefüggéseket tárunk fel, és ezeket egy vezetői prezentációba sűrítjük.

Műhelymunka

Az eredményeket bemutatjuk a vezetőségnek, egy műhelymunka keretében ezeket közösen értelmezzük, megalapozzuk az értékesítési stratégiát és akciókat fogalmazunk meg.

fejlesztési pontok

Stratégia és akcióterv

A műhelymunka és az elemzések eredményét összegezzük, rendszerbe szedjük ezeket, és megküldjük az ügyfélnek.

az értékesítési folyamat

Hogyan tovább?

Egy órás online beszélgetésben átbeszéljük ügyfelünkkel, hogy hogyan tovább, hogyan érdemes belekezdeni a fejlesztésekbe.

Kiknek ajánljuk?

növekedni szándékozó kis- vagy közepes vállalatok vezetőinek

akik rövid időn belül szeretnének adatalapú helyzetképet és akciótervet kapni

akik a tanácsadóval közös munkában hisznek

Szakértőink

Kálmán Edina, Formáció Csoport

Kálmán Edina

üzlet- és szervezetfejlesztési tanácsadó, a Formáció Csoport vezetője

Csanádi Péter_arckép

Csanádi Péter

üzlet-, szervezet- és vezetésfejlesztési tanácsadó, a Csanádi Csoport társtulajdonosa

Krisztáról jó kép_vs2

Horváth-Karip Krisztina

coach, tréner, szervezetfejlesztő, a Formáció Csoport vezetője

Keress minket!

A szolgáltatást szívesen bemutatjuk neked, egy ügyfelünknél felvett, és már a XI. Nemzetközi Tanácsadói Konferencián is bemutatott esettanulmánnyal együtt, egy fél-egy órás beszélgetés során. Ezzel látni fogod, hogy nektek valóban erre van-e szükségetek, vagy valami teljesen más fejlesztésre.

Egyéb szakmai események

A sprint mellett sok minden egyéb izgalmas dolgot is csinálunk! Ide kattintva nézd meg eseményeinket, és tarts velünk egy-egy közös munkában vagy szakmai alkotó folyamatban!