Értékesítési sprint

a hatékonyabb értékesítési rendszer kialakításáért

Értékesítést értékelő és fejlesztő nap vállalati csapatoknak

Értékesítési sprint: értékesítés-fejlesztés hatékonyan

Értékesítési látképet nyújt:

egy vállalat jelenlegi értékesítési célját, célcsoportját, folyamatát, rendszerét, résztvevőit és a köztük lévő kapcsolatot tárja fel, a cégen belüli összes érintett résztvevővel együtt, egy teljes nap alatt

Új modelleket hoz be:

új, az értékesítést támogató modelleket, adatalapú és konverziófokúszú megközelítéseket mutat meg, amellyel a jelenlegi értékesítési folyamat hatékonyan fejleszthető

Fejlesztéseket és akciókat ad:

A kritikus pontok és fejlesztendő területek mellett konkrét akciókat és felelősöket is megfogalmaz az értékesítési rendszer fejlesztésére vonatkozóan

Témáink egy értékesítési sprinten

az értékesítés célja

Az értékesítés célja és célcsoportja

Értékesítési célszámok és perszónák áttekintése

az értékesítési folyamat

Az értékesítési folyamat

A jelenlegi értékesítési folyamat közös megjelenítése, a kulcsfontosságú pontok kijelölése

értékesítési rendszer

Értékesítési rendszer

A jelenlegi értékesítési folyamat kritikus pontjaihoz szükséges háttértámogató rendszerek elemzése

Értékesítési modellek

A vállalathoz esetlegesen illeszkedő értékesítési megoldások és modellek megtárgyalása

fejlesztési pontok

Fejlesztési pontok

Az előző eredményekre építve az értékesítési folyamat rendszer hiányainak és fejlesztési pontjainak azonosítása

Akcióterv

A feltárt pontokban a lehetséges akciólépések, felelősök és várt eredmények megfogalmazása

Kiknek ajánljuk az értékesítési sprintet?

akik hatékonyan szeretnék meglévő értékesítési rendszerüket fejleszteni 

akik egyszerre szeretnék kollégáik és külső szakértő véleményét látni

megalapozott, de konkrét cselekvéseket szeretnének látni

Agilisan, de nem csak agilis szervezeteknek?

Mi az a sprint?

A sprint olyan, maximum 25 fővel dolgozó, fél vagy egynapos műhelymunka, ahol egy szakterület adott gyakorlati témáját, dilemmáját vagy kérdését dolgozzuk fel közösen, facilitáltan, eredményorientált módon. A sprint műfaja eredetileg az agilis szervezetek sajátja, de manapság már nem agilis szervezeteknél is egyre kedveltebb módszertani eszköz, mert hatékonyan, rövid idő alatt hoz látványos eredményeket. A sprinteket mindig képzett szakember tartja, a résztvevők előzetes lekérdezésével. A sprint után a résztvevők összefoglaló tanácsadói anyagot kapnak a közös eredményekből. 

Az alábbi tanácsadóink közül egy vagy két fő.

Akik a sprintet vezetik

Kálmán Edina, Formáció Csoport

Kálmán Edina

üzlet- és szervezetfejlesztési tanácsadó, a Formáció Csoport vezetője

Csanádi Péter_arckép

Csanádi Péter

üzlet-, szervezet- és vezetésfejlesztési tanácsadó, a Csanádi Csoport társtulajdonosa

Krisztáról jó kép_vs2

Horváth-Karip Krisztina

coach, tréner, szervezetfejlesztő, a Formáció Csoport vezetője

Csak kaphatsz!

Azt, hogy a cégnek szüksége van-e valóban a programra, egy órás ingyenes értékesítési tanácsadás keretében beszéljük meg, amely során egy rövid értékesítési diagnosztikát is lefolytatunk már. Ez alapján állapítjuk meg a kihívásokat és fejlesztési pontokat. Így a vállalat részéről nincs kockázat: csak nyerhetsz ebből a kapcsolatból! Keress minket időpontért!

Egyéb szakmai események

A sprint mellett sok minden egyéb izgalmas dolgot is csinálunk! Ide kattintva nézd meg eseményeinket, és tarts velünk egy-egy közös munkában vagy szakmai alkotó folyamatban!