a cég piaci pozícionálásának értékelése
az értékesítési folyamatok, eszközök és képességek felmérése
az eladások adatainak elemzése, és az abban rejlő mintázatok feltárása
a vezetőséggel együtt, egy fél- egynapos műhelyben az értékesítés és a marketing kívánatos stratégiájának lefektetése
a legfontosabb és legsürgősebb, egymásra épülő és egymással összefüggő fejlesztési lépések azonosítása egy akciótervben
Az elmúlt 15 évben több száz kkv-val dolgoztunk együtt. Azt láttuk, hogy az értékesítés és marketing a legtöbb vállalatnál probléma, alapjaiban nincs kitalálva és felépítve.
Emellett egy kisebb cég szűkös pénzügyi erőforrásokkal rendelkezik, és vezetői sokszor nagyon praktikus gondolkodásúak: összefüggő és megalapozott rendszert szeretnének, viszonylag rövid időn belül, amely világos helyzetképet, stratégiát, sőt konkrét akciótervet ad számukra arra vonatkozóan, hogy holnaptól mit kellene másképp csinálni.
Az értékesítési sprint erre az igényre jött létre, felhasználva azokat a viszonylag friss kutatási eredményeket, összefüggéseket és módszertanokat, amit a témáról tudunk, és amely előre vihet egy céget is.
Ha a teljes értékesítési és marketing rendszeredet hosszú távon szeretnéd megalapozni, felépíteni és fejleszteni
Ha szeretnéd megérteni, azt, hogy hogyan épülnek egymásra eladási rendszered kirakó darabkái
Ha az adatoknak hiszel, és ha nyitott vagy az új digitális eszközök és lehetőségek használatára, az excel táblák helyett
Ha független diagnosztikára és fejlesztési tervre vágysz
Ha meggyőződésed, hogy az értékesítőiddel, az ő készségeikkel vagy kapcsolataikkal van csak a probléma
Ha azt gondolod, hogy az értékesítésed egy-egy kiragadott elemét kell csak helyére tenni, és onnantól minden működni fog
Ha nem hiszel az adatoknak és a bennük rejlő üzeneteknek, és ha elzárkózol a technológiai újításoktól
Ha konkrét megoldás képviselőjét látnád bennünk
a jelenlegi értékesítési és marketing rendszer többszempontú átvilágítását
világosan fogod látni, hogy mit csináltok jól és mit kevésbé az értékesítésetekben
az értékesítési adatokból összefüggéseket ügyfélkörötökről, termékeitekről vagy egyéb meghatározó dimenziókról
értékesítési és a marketing stratégiát, a fókuszpontokat és akciótervet
tudni fogod, hogy melyek a stratégiai fókuszok az értékesítésben, és ezeket hogyan tudod befolyásolni
konkrét lépésekből álló fejlesztési akciótervet, prioritásokkal együtt
Egy vezetőkkel folytatott beszélgetés vagy műhelymunka során rögzítjük, hogy melyek a cég értékesítési céljai.
Megküldjük a Formáció Sales Boost kérdőívet, amelyet ügyfelünk kitölt és visszaküld nekünk, az elmúlt évek értékesítési tételeivel együtt.
A megküldött adatokat elemezzük, az értékesítési számokkal együtt. Kimutatásokat készítünk, összefüggéseket tárunk fel, és ezeket egy vezetői prezentációba sűrítjük.
Az eredményeket bemutatjuk a vezetőségnek, egy műhelymunka keretében ezeket közösen értelmezzük, megalapozzuk az értékesítési stratégiát és akciókat fogalmazunk meg.
A műhelymunka és az elemzések eredményét összegezzük, rendszerbe szedjük ezeket, és megküldjük az ügyfélnek.
Egy órás online beszélgetésben átbeszéljük ügyfelünkkel, hogy hogyan tovább, hogyan érdemes belekezdeni a fejlesztésekbe.
növekedni szándékozó kis- vagy közepes vállalatok vezetőinek
akik rövid időn belül szeretnének adatalapú helyzetképet és akciótervet kapni
akik a tanácsadóval közös munkában hisznek
üzlet- és szervezetfejlesztési tanácsadó, a Formáció Csoport vezetője
üzlet-, szervezet- és vezetésfejlesztési tanácsadó, a Csanádi Csoport társtulajdonosa
coach, tréner, szervezetfejlesztő, a Formáció Csoport vezetője
A szolgáltatást szívesen bemutatjuk neked, egy ügyfelünknél felvett, és már a XI. Nemzetközi Tanácsadói Konferencián is bemutatott esettanulmánnyal együtt, egy fél-egy órás beszélgetés során. Ezzel látni fogod, hogy nektek valóban erre van-e szükségetek, vagy valami teljesen más fejlesztésre.
A sprint mellett sok minden egyéb izgalmas dolgot is csinálunk! Ide kattintva nézd meg eseményeinket, és tarts velünk egy-egy közös munkában vagy szakmai alkotó folyamatban!