Azt gondoljuk, hogy az álmok arra valók, hogy lássuk magunk előtt a célt, ahova tartunk, az adatok pedig arra, hogy a valóság talaján képesek is legyünk az álmainkat megvalósítani. Füst Milán könyvcímét, a „Látomás és indulat a művészetben” saját szakmánkra úgy fordítanánk át, hogy „Látomás, szenvedély és adatok az üzleti életben”. Ennek szellemében dolgozunk együtt ügyfeleinkkel.
A vállalkozáskutatásban rengeteg olyan eredmény van, amely értékes lehet a cégek számára. Ezek azonban – egy Yale-en tanító professzor szerint – sokszor 10-15 év, mire egy MBA képzésben megjelennek. Küldetésünk ennek az időnek a lerövidítése, az eredmények aktív, a vállalatok céljait szolgáló felhasználása az üzlet- és szervezetfejlesztésben.
Hiszünk az emberi közösségek erejében és nagyszerűségében. Nemcsak a Harvard Tanulmány a Felnőttkori Fejlődésről állapította meg, hogy boldogságunk kulcsát – a pénz és a hírnév helyett – minőségi kapcsolataink jelentik, de ilyen vagy olyan formában mi is ezt tapasztaljuk minden munkahelyen.
Ha egy közösség jó, a szervezet pedig átláthatóan, tudatosan és módszeresen működik, a határ a csillagos ég: óriási eredmények születhetnek meg. A közösségi intelligencia, erő és összetartás minden egyéni emberi teljesítményt felülmúlhat. Ezt a tudást és motort használni kell vezetőként, nem szabad kihasználatlanul hagyni.
