A marketing gépezet

Hogyan befolyásolja az online jelenlét vállalatunk sikerét?

kiscsoportos, exkluzív beszélgetés vezetőknek ("Vezetői képek" sorozat)

Meghívott vendégünk: Deés Szilvia és Sugta Klára

2023. jan. 27., péntek, 9:00-12:00, a K Galériában

Férőhelyek száma: 15!

Amiről szó lesz

Az online eladásösztönzési módszerek és technikák alapvetően járulnak hozzá egy vállalkozás sikeréhez. Sok minden tartozik ide, a cég láthatóságának megteremtésétől kezdve a márkaértéke, az újszerű marketing stratégia és annak megvalósítása, az értékesítés eszközei, és persze a kemény munkával felépített ügyfélkapcsolatok is. Mit jelent emellett egy online marketing stratégia, és mit annak a használata a hétköznapokban? Mit jelent innovatívnak lenni az értékesítésben? Hogyan lehet az ügyfélkapcsolatokat erősíteni, és mire kell figyelni a piaci láthatóság megteremtésénél?

Fogunk beszélni ügyféltölcsérről és értékajánlatról, értékesítési háromszögről és ügyfélszegmentumokról. Mindezt gyakorlatokon, technikákon, élő történeteken és példákon keresztül. Ahogy ez már csak lenni szokott.

Meghívott vendégeink

marketing stratégia a szakember székéből

Deés Szilvia, marketing tanácsadó, a Marketikum 2.1. vezetője, főiskolai tanár

Mániája a tanítás, az ügyfelek és együttműködők folyamatos képzése, hogy megértsék: 

a marketing nem halálbiztos trükkök és vevőhipnotizáló praktikák gyűjteménye, hanem egy szakma, aminek tudományos háttere, megalapozott módszerei, elérhető céljai vannak.

A gépezet első és utolsó lépését szereti igazán: a tervezést és a mérést, de szívesen beszélget a tartalommarketingről is, amely nélkül ma nem lehet sikeres vállalkozást építeni.

marketing stratégia a vállalkozó szempontjából

Sugta Klára, komplex művészeti terapeuta, 16 éve egyéni vállalkozó

aki vállalkozóként élte meg az online marketing rögös útját

Klára célja az önismeret és önfejlesztés, az alkotás és kibontakozás, a művészet világán keresztül, aminek “értékesítése” mindig a bizalom építésével kezdődik.  

Elvégzett néhány marketing kurzust, nem azért, hogy szakmát váltson, hanem azért, hogy megtanuljon „marketingül gondolkodni”. Esetében a “marketing gépezetet” régóta használó vállalkozó saját tapasztalataira vagyunk kíváncsiak: hogyan és mit érdemes alkalmaznunk a sikerhez, ügyféleléréshez és brandépítéshez.

Amit az esemény ad

ü 

megismerheted vendégeink tapasztalatait az online marketing világából

ü 

megtudhatod, hogyan működik logikájában a “marketing gépezet”

ü 

inspirációt, tapasztalatot és sok praktikus ötletet kaphatsz vezetőtársaktól  

Ami történni fog

A vezetői találkozót kb. egy órás beszélgetéssel indítjuk Szilviával és Klárával, amely során azt szeretnénk megtudni, hogy mit jelent a marketing stratégia megvalósítása, a marketing kezelése a hétköznapokban egy cég számára. 

A vezetői dilemmákat és helyzeteket ezek után – a kortárs képek világát és hangulatát is felhasználva – interaktív beszélgetéssel és közös gondolkodással folytatjuk, két szervezetfejlesztő facilitációjával.

Részvételi feltételek

Az exkluzív találkozón maximum 15 vezető vehet részt, így érdemes helyedet minél hamarabb lefoglalnod!  Részvételed biztosításához regisztrálnod kell, majd az az alapján kiállított számlát előre befizetned.  

Részvételi díj: magánszemélyeknek 14 800 Ft, cégeknek pedig 19 600 Ft. 

Jelentkezési határidő: 2023. jan. 20.!