Szervezetfejlesztés

A SZERVEZET FEJLESZTÉSE

Szervezeti építmények, “szerződések” és kultúra finomhangolása vagy lecserelése

Van egy jó hírünk: a szervezeti konfliktusok és súrlódások 90%-áért a szervezeti működés, illetve annak hiányzó láncszemei a felelősek. Sok-sok ügyfelünkkel vezettetünk “feszültségnaplót”, amelyben a munkájuk során feszültséget okozó helyzeteket vagy kapcsolatokat jegyezték le. Amikor azonban mélyebbre ástunk a jegyzetekben, szinte kivétel nélkül kiderült, hogy olyan megegyezések hiányoznak vagy váltak elavulttá időközben a szervezeti működésben, amelynek csak tünete a kollégák vagy vezetők közötti konfliktus.

Keressen minket egy fél órás térítésmentes konzultációért, és ismerkedjen meg szervezetfejlesztési szolgáltatásainkkal!

 

A KOLLÉGÁK FEJLESZTÉSE

Vezetők és kollégák, valamint együttműködésük fejlesztése

Az együttműködés a mi kultúránkban nem egyértelmű. Ahogyan egy csoport vezetése, az értelmes és eredményes céltételezés, a delegálás, a kontroll, a tudásmegosztás, a vezetői információk kezelése vagy a felelősségek tisztességes lehatárolása sem.

A közös tréningek, műhelymunkák, csapatépítők, akciók vagy a team coaching azonban olyan képességekkel, megközelítésekkel ruházzák fel a szervezeti tagokat, amelyekkel az egymás közötti megértés és kollaboráció is javul, ezzel egy olajozottabban működő szervezetet adva eredményül. Az egyéni hatékonyság pedig tovább növelhető a coaching, a tanácsadás vagy az egyénileg vállalt, “éles” projektek gondosan összeválogatott módszertani tárházával.

Nem hiszünk az elszigetelt fejlesztési elemekben, sem az univerzális megoldásokban, látjuk viszont az újszerű, komplex megközelítések eredményeit.

Kíváncsi, mi hogyan fejlesztjük egy szervezet kollégáit? Kérje fél órás, személyes konzultációs lehetőségünket ezzel kapcsolatban!

 

A FOLYAMATOK FEJLESZTÉSE

Szervezeti folyamatok, eljárásrendek hatékonyabbá tétele

Ahogyan egy szervezet és a benne részt vevő tagok változnak, úgy a folyamatok is változnak, vagy az igény arra, hogy új folyamatok alakuljanak ki. Időről időre ezért meg kell állni, és a hatékony működés érdekében ránézni a leírt, a hiányzó vagy éppenséggel a működő, csak írott vagy szóbeli formában sehol nem megjelenő folyamatokra. Közösen és tudatosan, hogy a szervezeti működés ettől legyen gördülékenyebb és kevesebb konfliktussal járó.

Folyamatfelmérési és -fejlesztési módszertanunkról szívesen beszámolunk Önnek, illetve kötjük össze Önt lean módszertant alkalmazó partnereinkkel!