kiscsoportos, exkluzív találkozók vezetőknek

Vezetői képek

Gyere, és oldd meg aktuális problémáidat, a vezetőtársak tapasztalatából építkezve!


a K Galériában (1053 Budapest, Magyar u. 44.)

Októberi időpontunk

2024. okt. 14., hétfő 16:00-19:30

Hogyan hat a mentálhigiéné a munkavégzés hatékonyságára és a csapattagok jóllétére? Vezetőként mit tehetsz a saját és a kollégáid lelki egészségéért? Ezekre a kérdésekre keressük a választ következő Vezetői Klub eseményünkön, ahol a mentálhigiéné fogalmát a munkahelyi kontextusban járjuk körbe, és megosztjuk tapasztalatainkat, hogyan alakult az elmúlt években a munkahelyek mentálhigiénés állapota.

Az alkalom fókuszához illeszkedve, ezúttal nem vezetőt, hanem két olyan coach-ot hívunk vendégként, akik más szemszögből, de számtalan vezetőt láttak, és tapinthatóan érzékelték kihívásaikat, hiedelmeiket, reakcióikat vagy megoldásaikat a téma kapcsán. 

Meghívott vendégeink: Csanádi Péter, coach, szervezetfejlesztő, stratégiai tanácsadó, a Csanádi Csoport ügyvezetője és Vető Zsuzsi, vezetői coach

Mi az a Vezetői képek?

cég- vagy funkcionális vezetőknek szóló, üzlet- és szervezetfejlesztők által moderált találkozók

vezetői dilemmák megoldására és a tapasztalat megosztására

egy különleges hangulatú, kortárs művészeti galériában

2024 őszi alkalmak

2024. szept. 19. 16:00-19:30
2024. okt. 14. 16:00-19:30
2024. nov. 13. 16:00-19:30

Multikulti különbségeink

2024. dec. 11. 16:00-19:30

Majd meglátjuk, mire inspirálódunk...

YearCompass

“Igényes és egyedi műhelysorozat, ahol olyan témákról beszélünk, amikről máshol nem is igazán lehet. Kiválóan oldja a vezetői magányt és nekem sokat hozzáadott a művészeti vonal is.”

Békéssy László
ügyvezető
MN6 Kft.

“Igényes és egyedi műhelysorozat, ahol olyan témákról beszélünk, amikről máshol nem is igazán lehet. Kiválóan oldja a vezetői magányt és nekem sokat hozzáadott a művészeti vonal is.”

Tóth Nelli
ügyvezető
HWD Recycling Kft.

"Nagyon fontosnak tartom az olyan közösségeket, ahol hasonló gondolkodású vezetők megbeszélhetik azokat a problémákat, amelyek a mindennapokban nyomasztják őket. Pontosan ilyen a Vezetői képek. Gyógyír a vezetői magányra."

Höflinger Norbert
stratégiai igazgató
SCADA Kft.

"Én rengeteg hasznos információt kaptam, melynek egy része visszaigazolja a korábbi üzleti gyakorlatunk helyes útvonalát, másrészt a jövő formálásához, a generációváltáshoz kellő intuícióval jöttem haza."

Tornyi László
ügyvezető
Tóth Avanti & Tsai

"Elméleti tudás helyett élő problémákra élő válaszokat kapunk, és emiatt a közel négy órás találkozó egyszerűen elszalad. Én nagyon élvezem kezdettől a fogva a részvételt, és mindig várom már a következő alkalmat."

Tóth Avanti Péter
ügyvezető
Nova Aparthotel

"Nagyon sokat tapasztaltam a csoport dinamikájának köszönhetően, és sok üzleti és személyes történettel gazdagodtam. Köszönöm nektek."

Peter Jones
ügyvezető - tulajdonos, Magyarország 2. legnagyobb Airbnb-s vállalkozója
Endizájn Pictures

"Klasszikus tudás kortárs csomagolásban. A döntéshozóként jól hasznosítható edukációs tartalmak mellett ezek az alkalmak éppúgy invitálnak közös gondolkodásra mint egyéni önismereti utazásra. A festmények aurájában üzleti flowba kerülni pedig rock'n'roll! :)"

Gradvolt Endre
tulajdonos, szakmai vezető
Hungarodekor Kft.

"Nem kell álarc mögé bújva, viselkedve megjátszani a fontos embert. Hasznos tanácsokkal lehetünk gazdagabbak. Mindezt műalkotások között, finom kávéval, süteménnyel."

Markowski Eszter
ügyvezető

Kíváncsi vagy, kik voltak már vendégeink?

Már lezajlott Vezetői képek alkalmak:

2024. szept. 19., csüt., 16:00-19:30

Egy vállalkozás akkor működik jól, ha mind az ott dolgozó tagok, kollégák, mind pedig a cég saját céljai teljesülnek. Az egyén és a közösség együttes érvényesülése tehát kulcs minden vezető számára.

“Csak HR-kérdésekkel ne kelljen foglalkoznom.” – Sóhajt fel ugyanakkor számos cégvezető.Oké, de ha ezzel nem, akkor mivel? Hogyan alakul az értékteremtés, az alkotás a cégeknél az egyén és a közösség viszonyában? Melyek azok a szabályok, amelyeket a cég határoz meg, és ezért az egyénnek kell alkalmazkodnia hozzá, és hol lép be az egyéni kreativitás, szabadság, újszerű gondolkodás?  

Meghívott vendégeink voltak: Gáspár Anna, művészeti menedzser és Héjja Boglárka, HR menedzser

2024. jún. 6., csüt., 16:00-19:30

A nyárhoz közeledve egyre több vezetőben fogalmazódik meg, hogy fáradt, kimerült. Vezetőként folyamatosan nagy nyomás nehezedik ránk, de vajon megelőzhető-e az ólmos fáradtság? Vajon milyen okok vezetnek a fáradtságunkhoz?

Ha reálisan gondolkodunk, akkor látjuk, hogy a környezet, ami körülöttünk van, maximumot vár el tőlünk minden tekintetben, miközben újabb és újabb kihívásokat, időnként igazságtalanságokat kell megélnünk. Ennek a változására nagyon számítani nem lehet. Mit tehetünk mi, hogy mégis legyenek alternatíváink? Milyen eszközöket, hogyan tudunk használni? Mi van a kezünkben ahhoz, hogy a vezetői fáradtságot elkerüljük?  

Erről, és megelőzésről, rendszertervezésről, szervezeten belüli kommunikációról, és a kiégés tudományos hátteréről fogunk közösen beszélgetni Kálmán Edina és Horváth-Karip Krisztina moderálásával. 

üzleti stresszoldás

moderátorok:

Horváth-Karip Krisztina

Kálmán Edina

 

2024. ápr. 24., szerda 15:00-18:30

Hogyan értelmezzük a rendet a vezetői munkánkban? Vajon hatékonyabb vagyok, ha rendet tartok magam körül, vagy a „zseni átlát a káoszon”? Oly sok vezető küzd azzal, hogy a lehető legjobban töltse ki a rendelkezésére álló időt és teret. Az időgazdálkodás szerves részét képezi, hogy megvizsgáljuk, hogy amit éppen csinálunk egy adott tevékenység során (pl. értekezlet, tárgyalásra történő felkészülés, stb.), az hogyan visz bennünket közelebb a célunkhoz. A keresgélés például sokat lassít, elviszi a fókuszt. Ha tudjuk, hova nyúljunk, akkor könnyebben megtarthatjuk a figyelmünket. De hogyan tehetjük ezt meg a lehető leghatékonyabban? Mire figyeljünk? 

Meghívott vendégünkkel, Katona Lászlóval ezekről a kérdésekről gondolkodtunk közösen. Rend, rendszer, értékteremtő és időrabló tevékenységek: Laci tanácsadóként sok vezető mellett megélt tapasztalatát adta át nekünk. 

2024. febr. 21, szerda 16:00-19:30

Hogy van az, hogy egyes szervezetek és vezetők az esetek többségében jó döntéseket hoznak, mások pedig nem? Képességről beszélünk itt, vagy sokkal inkább módszerekről és az ezt támogató szervezeti kultúráról? Vagy a vezetőn múlik mindez: az ő gondolkodásán, hozzáállásán a döntéshozás mikéntjéhez?  

Erről, és az általunk elnevezett “Nokia döntési sztoriról”, amely során közel 500 véleményből rakták össze a “jó döntést”, egy távol-keleti telephely kiválasztásánál, kérdeztük a februári Vezetői képek meghívott vendégét, Pap JózsefetA Nokia ellátási lánc kiválóságáért és teljesítményéért felelős vezetője nap mint nap hoz komoly döntéseket az ellátási lánc kapcsán. Hogyan? Erre derítettünk fényt. 

2024. jan. 24, szerda 15:00-18:30

Vajon hogy fog kinézni a jövő vállalata és menedzsmentje? Mi lesz az adatvagyon, a stratégiai válaszképesség vagy éppen a személyes vezetői szakértelem szerepe a jövő szervezetében? És tényleg így lesz, vagy az AI üzleti felhasználása egy csapásra átírja az amúgy is gyenge lábakon álló vállalati struktúrát? A januári Vezetői képeken ezekre a kérdésekre keressük a választ, saját magunk számára is.

Dr. Drótos György
a BCE Vezetéstudományi Intézetének vezetője

Mezei Károly
az AIX.hu alapítója, tulajdonosa

Gáspár József, 
az AIX.hu vezető szakértője

2023. október.19, szerda 15:00-18:30

Multivezetőből kkv-angyal. Azaz multis nagyvállalati vezetőből kkv-ügyvezető, mentor, majd tulajdonos-ügyvezető. Mi az az életút, tapasztalat, megfontolás és hajtóerő, ami ide vezet? És mi az, amit mi tanulhatunk egy nagy rendszerből, amit kicsiben is alkalmazhatunk? Vagy inkább kell, hogy alkalmazzunk?

Erről, nagyvállalati létről és döntési szempontokról, vezetői ranglétráról, módszeres átvilágításról és kkv-vezetők pro bono mentorálásáról is szó volt az októberi Vezetői képeken. Nagy Mihályt azóta szeretnénk elcsábítani sorozatunkba, mióta kaptunk egy online órát nála egy esettanulmány felvételre. És most sikerült!

Meghívott vendégünk: Nagy Mihály, a Continental volt országkoordinátora, vállalati “angyal” és ügyvezető volt.

2023. június.8, csüt. 15:00-18:30

Hogyan támogathatja egy vezetői csoport egy üzleti probléma, elakadás megoldását? Hogy néz ki egy szervezetfejlesztési módszerekkel megtámogatott megoldás-keresési folyamat? Egyáltalán milyen dilemmákkal néz szembe egy dinamikusan fejlődő szervezet vezetője? Mit tanulhatunk mi, többiek, egy másik vezető esetéből?

Az évadzáró eseményünkön egy különleges alkalommal várjuk a vezetőket. Cone Dávid, a PITOM studio ügyvezető tulajdonosa vállalta, hogy megosztja a résztvevőkkel 3 üzleti problémáját, melyeken utána közösen tudunk dolgozni. Szervezetfejlesztési eszközökkel, a csoport tudását használva nézünk rá egészen közelről olyan vezetői dilemmákra, amely bármelyikőnk számára érdekes lehet. Az alkalom során résztvevőinkkel közösen keressük a megoldásokat, használva a műalkotások inspiráló jelenlétét az egyedülálló K Galériában.

Meghívott vendégünk: Cone Dávid, a PITOM studio ügyvezető tulajdonosa

2023. ápr. 27., csüt. 15:00-18:30

Hogyan hozhat létre egy vezető a semmiből egy működő, élő valamit, ráadásul az élet több frontján? Hogyan néz ki egy ilyen építkezés, és miként segíti ezt a folyamatot a rendszerszemlélet? Egyáltalán mit jelent az, hogy rendszerszemlélet, milyen elemei vannak az előre megálmodott kirakónak, és mire kell ügyelni a fejlesztéskor? Előre megálmodott darabok és kép, vagy inkább az élet dobja ezeket?

Erről, előrelátásról, célokról és szisztematikus építkezésről fogunk beszélgetni meghívott vendégünkkel, az élet több területét érintve. 

Meghívott vendégünk: Dr. Nyírő József, a MAJOSZ elnöke, a FAMÜ Kft. ügyvezetője

2023. márc. 23., csüt. 16:00-19:30

Hogyan hozhat egy vezető “jó” döntéseket, főleg nehéz és kiszámíthatatlan helyzetekben? Mi számít jó döntésnek? Hogyan kezeljük a rossz döntéseinket? Milyen szempontokat mérlegeljünk döntéseinknél, és milyen eljárások támogathatnak minket ebben? Mibe és hogyan vonjuk be kollégáinkat, és miből kell kihagynunk őket?

Erről, a vezetői bátorságról, vezetői magányról és a vezető csapatban betöltött szerepéről fogunk beszélgetni meghívott vendégünkkel és résztvevőinkkel a márciusi alkalmon.

Meghívott vendégünk: Höflinger Norbert, a HWD Recycling Kft. vezetője

2023. febr. 23., csüt. 15:00-18:30

Hogyan lehet sikeresen levezényelni egy generációváltást egy masszív középvállalatnál, az üzletvitel gördülékenységének biztosítása mellett? Hogyan lehet “jól” átadni tőkét, menedzsmentet, üzleti kapcsolatokat és szervezeteket? Hogyan lehet együttműködni a különböző korosztálynak, miközben másban szocializálódtak, más eszközöket használnak, és talán másban is hisznek egy kicsit? 

Van-e itt recept, amelyet minden – akár nem csupán generációváló – cég számára meg tudunk fogalmazni, vagy csak éppen működő eljárások, intuíciók és jó helyen jókor lévő emberek léteznek? Erről és persze sok minden másról is fogunk beszélgetni Vezetői képek című, üzleti közösségépítő sorozatunk februári “kiadásában”.

Meghívott vendégünk: Molnárné Szabó Erzsébet, az Axamo Ruházati Kft. vezetője

2023. jan. 27., péntek 09:00-12:30

Az online eladásösztönzési módszerek és technikák alapvetően járulnak hozzá egy vállalkozás sikeréhez. Sok minden tartozik ide, a cég láthatóságának megteremtésétől kezdve a márkaértéke, az újszerű marketing és értékesítési eszközei, és persze a kemény munkával felépített ügyfélkapcsolatai is. Mit jelent emellett innovatívnak lenni az értékesítésben? Hogyan lehet az ügyfélkapcsolatokat erősíteni, és mire kell figyelni a piaci láthatóság megteremtésénél? F

Fogunk beszélgetni ügyféltölcsérről és értékajánlatról, értékesítési háromszögről és ügyfélszegmentumokról. Másképpen arról, hogy mit jelent a “marketing gépezet”, hogyan épül fel, és hogyan lehet ezt a mindennapok működésében célszerűen és okosan használni egy cégvezetőnek. Mindezt élő történeteken és példákon keresztül. Ahogy ez már csak lenni szokott…

Meghívott vendégünk: Deés Szilvia, marketing szakember és Sugta Klára, művészeti terapeuta, a marketing megoldásait aktívan használó cégvezető

marketing stratégia a vállalkozó szempontjából
marketing stratégia a szakember székéből
2022. dec. 16., péntek 09:00-12:30

Vezetőként az egyik legnagyobb kihívás a kollégákkal történő kommunikáció. Minden vezető arra törekszik, hogy a szervezeti célokat úgy tudja elérni, hogy közben a lehető legjobb kapcsolatot ápolja a munkatársakkal. Vajon hogyan működhet ez igazán jól, és mennyiben befolyásolja a helyzetet, ha a vezető valamikor a beosztottai kollégája volt.

Ha nem is a Bölcsek kövét, de a vállalaton belüli vezetői fejlődés titkát és tartalmát mindenképpen keressük.

Meghívott vendégünk: Filipcsei Krisztina, a Magyar Posta Zrt. HR osztályvezetője

Filipcsei Krisztina, a Magyar Post HR osztályvezetője
2022. nov. 25., péntek
09:00-12:00

Stratégiai idő

Tudjuk, hogy időt kell szakítani a fontosra. A stratégiára, a hogyan továbbra, a változásra, különösen ebben a felgyorsult világban. Mégsem tesszük. Mert elsodornak a hétköznapok, a mindennapi problémák, az éppen aktuális. De vajon mindenkit? Van bárki, aki a tervezést, a megfontolást és megalapozást jól csinálja? Ha igen, hogyan? Mi a titka?

Vendégünktől, és persze egymástól ezt tudtuk meg novemberben. 

Meghívott vendégünk: Békéssy László, serial entrepreneur, a Codeberryschool és a Yearcompass alapítója

2022. okt. 25., csütörtök
17:00-20:00

Célok és eredmények

Még a fizikai munkásokról szóló kutatások is azt üzenik, hogy a vállalati kollégák egyik legfontosabb motivátora a vállalati sikerhez történő hozzájárulás. Az egyéni és csoportos célok meghatározásának, a meg valósulás nyomon követésének és támogatásának tehát kiemelt jelentősége van az üzleti életben. Pszichológiai oldalról vajon mi húzódik meg e mögött, és hogyan lehet a célok kijelölését az eredményesség szolgálatába állítani? Hogyan történik a célkijelölés, -lebontás és számonkérés a gyakorlatban? Vendégünkkel és a résztvevőkkel erről fogunk beszélgetni.    

Meghívott vendégünk: dr. Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke, programsorozatunk védnöke

2022. szept. 22., csütörtök
17:00-20:00

Bizonytalanság és túlélés

Hogyan lehet egy olyan kiszámíthatatlan környezetben talpon maradni, ahol a folyamatosan átalakuló piac és technológiák mellett még a covid és a háború sújtotta “világégések” is módosítanak mindent? Mi kell a túléléshez? Mit jelent az, hogy innováció, és hogy születik ebből tapintható termék vagy valóság? Mikor és kell és mit elkezdeni a fennmaradáshoz, és hogyan függ ez össze a versenyképességgel? Egyáltalán: mit jelent a versenyképesség és miért fontos ez egy válságban? 

Ez alkalommal, a csoportos coaching eszközeivel járjuk körbe a témát, erősen fókuszálva az egyéni dilemmákra és a gyakorlatban is használható megoldásokra. 

2022. jún. 16., csüt. 15:00-18:30

A vezetői kiégés és megelőzése

Felkészülés a nyári pihenésre, az őszi, tudatosan és okosabban szervezett munkára. A vezetői kiégés jelensége és tünetei. Okok és háttér. Honnan tudom, hogy kiégés közeli állapotban vagyok? Hogyan előzhető meg a vezetői kiegés? Operatív szinten milyen lépéseket kell tennem ahhoz, hogy egészséges és motivált maradjak? Ha már a kiégés tüneteit hordozom, mit csináljak? Mi az első lépcső a gödörből kifelé?

Meghívott vendégünk: Szőcs László, a BP GBS Europe HR-igazgatója

2022. május 5., csüt. 15:00-18:30

Időmenedzsment

Én és az idő. Időérzékelésem és időviszonyom. Valóban az időről beszélünk, vagy valami teljesen másról? Amiben mindig magam mögött kullogok. Amit jól csinálok. Időkerekem: mire és mennyi időt töltök, és mennyit szeretnék valójában. Időarány motor: hogyan fogok eljutni a jelenlegitől az ideálisig? Változtatás a hitrendszeremen és az időhöz fűződő viszonyomon.

Meghívott vendégünk: dr. Beck György, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság elnöke

2022. ápr. 22., péntek 09:00-12:30

Ügyfélkapcsolat és értékesítés

Egy vállalat mindig valaminek az értékesítésére jön létre. Valaminek, aminek életképességét a piac validálja. Egy vezető így mindig “értékesítő” is. Mert kapcsolatot kell kialakítania és ápolnia, mert strukturáltnak, meggyőzőnek, hitelesnek kell lennie. De hogyan? Van univerzális válasz vagy minden vezetőnek saját rejtett energiáit és módszereit kell felszínre hoznia? Értékesítési gátak és energiák: erről fogunk beszélgetni április 22-én.

Meghívott vendégünk: Peter Jones, ingatlanbefektető, a második legnagyobb Airbnb menedzser Magyarországon

2022. ápr. 7., csüt. 15:00-18:30​

Egy legenda születése

Vajon mi kell ahhoz, hogy egy garázscégből világszinten ismert és elismert legenda kerekedjen? Elég jó időben, jó helyen lenni, vagy az üzletmenet sokkal inkább egy láncreakcióhoz hasonlít, ahol egyik esemény hozza magával a másikat, egy kapcsolat a következőt, a jelen sikere pedig a jövőbeniét?

Mi az összefüggés a síoktatás, egy nagy üzleti átverés és a világszinten sikeres cégek zsűrizése között? Dr. Kürti Sándorral növekedésről, bukásról, kalandvágyról és üzleti modellről fogunk beszélgetni.

Meghívott vendégünk:dr. Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke, programsorozatunk védnöke

2022. márc. 25., péntek
09:00-12:30

Én és a csapat

Vajon mi az összefüggés a gyerekkori neveltetés és a munkahelyi viselkedés között? Hogyan vagyunk az alá- és fölérendeltségi helyzettel vagy a versengéssel egy csapatban? Átvesszük-e vezetőink attitűdjét vagy érzékeljük-e ennek jeleit saját beosztottainkon? Mit kezdjünk a sumákolással, a csapategységgel vagy széthúzással? Hogyan kezeljük a teljesítést és a nem teljesítést? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről fogunk beszélgetni vendégünkkel és egymással péntek délelőtt. 

Meghívott vendégünk: Illyés Péter, a BME Balatonfüredi Tudásközpontjának vezetője

 

2022. márc. 10., csütörtök
15:00-18:30

Én és a vezetés

A mai, bizonytalan körülmények között mit jelent vezetőnek lenni? Jelenlegi feladataim, érzéseim, és viszonyulásaim vezetői szerepemhez és felelősségemhez. Kit vagy mit vezet a XXI. században egy vezető, és van-e még egyáltalán létjogosultsága a “megmondó” vezetőnek? Erőforrásaim: értékeim, motivátoraim és gátlóim, amikor a holnapot sem látom. Amin változtatni szeretnék…

Meghívott vendégünk volt: Buzogány Mátyás, Agile Transformation Lead (Vodafone)

Részvételi infók

A “Vezetői képek” a K Galéria kiállítótermében futnak 2022. márciusa óta kétheti, illetve havi bontásban, csütörtök délután, vagy péntek délelőtt.

A találkozókat egy beszélgetéssel indítjuk egy ismert és tapasztalt vezetővel, majd tréning- és műhelymunka módszertannal folytatjuk, általában 2 szervezetfejlesztő facilitációjával, így játékos feladatokra, önismereti tesztekre, feladványokra és sok-sok interakcióra érdemes számítani. Kálmán Edina és Horváth-Karip Kriszta közel 15 éves tréneri, saját vezetői és üzletfejlesztői tapasztalattal rendelkezik, ők biztosítják az alkalmak szórakoztató, tanulságos és kapcsolatépítő jellegét, illetve azt, hogy a kortárs festmények múzsaként szolgáljanak a közös munkához. A vezetői műhelyek minimum 5 fővel indulnak, és maximum 15 főt tudnak befogadni.

Amennyiben egy meghirdetett téma felkeltette az érdeklődésedet, de az időpont nem jó, kérjük, jelezd ezt a kapcsolattartónál: ha több érdeklődő van, megpróbálunk egy másik alkalmat szervezni ugyanarra a témára!

Egy cégtől – a bizalmi légkör megteremtése érdekében – maximum 1 fő vehet részt!  Amennyiben egy vállalattól minimum 5 fő érdeklődne az eseménysorozat vagy egy-egy vezetői műhely iránt, arra is van lehetőség, de ez más keretrendszert igényel: ez esetben, kérjük, keresd kapcsolattartónkat!

Ha szeretnéd felkészíteni a jövőre vezetői csapatodat, ne habozz: keress meg meg minket! Egy demo és egy konzultáció nem kerül semmibe, te pedig csak nyerhetsz belőle: értékes kutatási anyagokat és következtetéseket, megközelítést és más vállalatok tapasztalatát a felhasználásban. 

A  vezetői műhelyek részvételi díja (vezetői műhelyenként):

  • magánszemélyeknek: 14 800 Ft / alkalom
  • cég által fizetve: 19600 Ft / alkalom (alanyi áfamentes számlázás)

Az ár tartalmazza a részvételi díjat, a tesztek vagy kiegészítő segédanyagok költségét, a kávészünetben elfogyasztott kávét vagy teát, illetve pogácsát, aprósüteményt. A részvétel a regisztrációs űrlap kitöltéséhez, annak visszaigazolásához, illetve a részvételi díj befizetéséhez kötött.

Horváth Dániel: Leviathán

Vezetőknek, akik:

  • fejlődni szeretnének vagy megoldani egy-egy régi dilemmát a vezetői életükben
  • kíváncsiak egy-egy prominens vezető meglátásaira, véleményére adott témában 
  • tudatosabban szeretnék látni saját működésüket
  • más vezetőtársak tükrén és a velük lezajló interakciókon keresztül szeretnék látni saját viselkedési mintájukat
  • megismernének vezetői jó gyakorlatokat, más vezetői meglátásokat
  • egy védett és bizalmi közegben kívánnak közelebb kerülni saját megoldásaikhoz
  • szívesen gondolkodnak a saját működésükről és visszajeleznek másoknak, segítségül hívva a művészet adta erőt és képzeletet.

Az elmúlt 10 év során mi, a Formáció Csoport tagjai több mint 500 vezetővel dolgoztunk együtt. Azt láttuk, hogy a vezetők többségén óriási felelősség van, nagyon nehezen tartják meg az egészséges egyensúlyt vezetői és az életben vállalt többi szerep (anya, apa, feleség, férj, barát, stb.) között, és hogy problémáikkal meglehetősen „magányos farkasként” küzdenek. 

Mi vettük a bátorságot, hogy összeültessünk vezetőket sok-sok alkalommal, és ezek a vezetői műhelyek – témától függetlenül – kivétel nélkül nagyon jól sikerültek. A vezetők olyanok között lehettek végre, akik pontosan értették, hogy miről beszélnek, előkerülhettek végre az őket leginkább mozgató kérdések és dilemmák, bepillantást kaphattak mások jó gyakorlataiba és/vagy hozzáállásába, a csoport segítségével pedig saját magukhoz juthattak közelebb. Ahhoz, hogy kik ők valójában, mihez ragaszkodnak leginkább, merre tartanak, hogyan viselkednek bizonyos helyzetekben vagy hogy miként kezelik az emberi kapcsolataikat, a teljesítményt vagy az értékkülönbözőségeket. Életük utána kiegyensúlyozottabb irányt vett: nagyban segítette őket az, hogy tudatosabban látták magukat vezetői szerepükben, és képesek voltak használni felismeréseikből származó erőforrásaikat.

Szunyoghy Viktória: Tioman

A vezetői műhelyek ezért jönnek létre: hogy szárnyakat, magabiztosságot, eszköztárat adjanak a résztvevőknek vezetői szerepük „egészséges” megéléséhez, és biztosítsák számukra a változástatáshoz szükséges erőt. Mai világunkban erre akkora szükség van, mint egy falat kenyérre…

Demcsák Dóra Vanda 2021 nyári kiállítása a K Galériában

A képeknek, festményeknek külön világuk és nyelvezetük van. Saját magunk elől is rejtett dimenziókat nyitnak meg mind érzelmi, mind értelmi síkon. Amit szavakkal nem tudunk kifejezni, az egy képben ott sűrűsödik előttünk, ábrázol, megmutat, ablakokat tár ki felismerésekre, működési vagy viselkedési mintázatokra. Kár lenne a képek adta nagyszerű lehetőséget parlagon hagyni. Főleg, amikor saját önismeretünkről és fejlődésünkről van szó.

A K Galéria műhelyterme pont ezt a milliőt teremti meg: a kortárs képekkel tálcán kínálja a varázslatos, egyedi hangulatot, az önmagunkból előáasandó rejtett tartalmakat, amelyet a vezetői alkalmak során aktívan fogunk majd használni.

dr. Kürti Sándor, a program védnöke

Dr. Kürti Sándor Széchenyi-díjas üzletember, a Kürt Zrt. elnöke, elfogadta a program védnöki szerepét. Láncreakció című, 2021-ben kiadott könyvében számos színes, vezetői és személyes történetet oszt meg velünk: sokat merítünk ezek tanulságaiból is a vezetői műhelyek kapcsán. 

Védnöksége garancia arra, hogy olyan vezetők és olyan vezetői témák kerülnek be a programba, akikkel és amelyekkel mindannyiunk gazdagabb lesz.  

A leadership nem tudomány, hanem vallás: hinni kell benne.” – dr. Kürti Sándor

Személyes érdeklődés

Érdeklődni személyesen az alábbi elérhetőségek egyikén lehet: 

Kálmán Edina vezető üzlet- és szervezetfejlesztőkalmanedina@formacio.hu / +36 20 581 2822

Horváth-Karip Krisztina coach, tréner és szervezetfejlesztő: karipkriszta@formacio.hu / +36 30 585 2651