Virtuális valóság -

Digitális lehetőségeink a HR-ben

Digitális körök sprint HR-vezetőknek és felelősöknek

Jelentkezési határidő: 2022. okt. 25., kedd!

Férőhelyek száma: 25!

a

szervezésében

A digitális HR-eszközök segíthetnek

nyomon követni az alkalmazottak teljesítményét és fejlődését

a kollégák hatékony kommunikációjában és munkavégzésében

az alkalmazottak elkötelezettségének és lojalitásának növelésében

A sprint témája

Számos újszerű digitális eszköz áll már rendelkezésünkre a HR területén is. A digitális megoldások emellett éppannyira könnyíthetik meg a HR munkáját, ahogy ronthatják. A digitális beruházások közel fele ugyanis az alkalmazottak ellenállása miatt bukik meg. De melyek ezek a megoldások, hogyan érdemes használni őket, és hogyan nem? 

A Változó Világért Alapítvány Digitális Körök programsorozatának keretében ezt a témát fogjuk sprintszerűen, interaktív eszközökkel körbejárni. 

Mi az a sprint?

Olyan, maximum 25 fővel dolgozó, fél vagy egynapos műhelymunka, ahol egy szakma adott gyakorlati témáját, dilemmáját vagy kérdését dolgozzuk fel közösen, facilitáltan, eredményorientált módon. A sprint műfaja eredetileg az agilis szervezetek sajátja, de manapság már a szervezetközi érintkezésben is egyre kedveltebb módszertani eszköz. A sprinteket mindig képzett facilitátor vagy szervezetfejlesztő tartja, a résztvevők problémái és érdeklődése alapján tervezve meg a forgatókönyvet.

PROGRAM

09:00-09:20

Megérkezés, nyitókör, a sprint műfaji keretei

09:20-09:40

A HR digitális megoldásai: eszközök és lehetőségek

10:30-10:45

Kávészünet

10:45-12:15

Virtuális vagy tényleges valóság? Avagy hogyan használjuk ügyesen a digitális megoldásokat a HR-ben?

12:15-12:30

Hivatalos zárókör: amit ma hazaviszünk 

12:30-13:00

Kötetlen szakmai ismerkedés, eszmecsere

Amit az esemény ad

a HR digitális megoldásainak megismerését, a sikereket és a buktatókat 

az alkalom után összegző tanácsadói anyagot

társ szakemberek dilemmáit, jó gyakorlatokat, inspirációt és sok praktikus ötletet

Kapcsolat

A sprint szellemi megalkotója, finanszírozója és szervezője:

Kálmán Edina, Formáció Csoport

Kálmán Edina, az esemény facilitátora, 

 (kalmanedina@formacio.hu) / +36 20 581 2822

Részvételi feltételek

A programon történő részvétel ingyenes, ugyanakkor az exkluzív találkozón maximum 25-en vehetnek részt, így érdemes minél hamarabb regisztrálnia! Regisztrációját visszaigazoljuk, ezzel lesz helye biztosított az eseményen. 

Ez a projekt az Interreg V-A AT-HU Program támogatásával valósul meg. 

Ez a projekt az Interreg V-A Ausztria-Magyarország Együttműködési Program 2014-2020 ATHU153 támogatásával valósul meg.