Az online eladásösztönzési módszerek és technikák alapvetően járulnak hozzá egy vállalkozás sikeréhez. Sok minden tartozik ide, a cég láthatóságának megteremtésétől kezdve a márkaértéke, az újszerű marketing és értékesítési eszközei, és persze a kemény munkával felépített ügyfélkapcsolatai is. Mit jelent emellett innovatívnak lenni az értékesítésben? Hogyan lehet az ügyfélkapcsolatokat erősíteni, és mire kell figyelni a piaci láthatóság megteremtésénél? F
Fogunk beszélgetni ügyféltölcsérről és értékajánlatról, értékesítési háromszögről és ügyfélszegmentumokról. Másképpen arról, hogy mit jelent a “marketing gépezet”, hogyan épül fel, és hogyan lehet ezt a mindennapok működésében célszerűen és okosan használni egy cégvezetőnek. Mindezt élő történeteken és példákon keresztül. Ahogy ez már csak lenni szokott…
Meghívott vendégünk: Deés Szilvia, marketing szakember és Sugta Klára, művészeti terapeuta, a marketing megoldásait aktívan használó cégvezető